Splošni prodajni pogoji

Za prodajo blaga in storitev podjetja SAJE d.o.o. TRZIN veljajo izključno splošni pogoji prodajalca. Le-ti veljajo za sprejete z naročilom kupca, oz. njegovo potrditvijo ponudbe. Nabavni pogoji naročnika nas ne zavezujejo, tudi, če ne nasprotujemo. To velja tudi za ustne in telefonske dogovore in izjave vseh vrst. Naša ponudba je namenjena izključno pravnim osebam. Privatne prodaje ni. Pri tisku kataloga ne izključujemo možnosti napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. Kupce seznanjamo, da so možna manjša odstopanja blaga prikazanega v katalogu po barvi, obliki ipd.

CENE
Vse cene so EXW naše skladišče brez davka na dodano vrednost (DDV). Cene v katalogu so veljavne do konca leta 2016. Spremembe cen bodo za leto 2017 objavljene na spletni strani: www.saje.si

NAROČILA
Naročilnica mora vsebovati vse zakonsko določene elemente. Za pravilnost podatkov odgovarja naročnik. Posamezni artikli morajo presegati neto vrednost 10,00 €. Skupna neto vrednost naročenega blaga mora presegati 100,00 €.

POTRDITEV NAROČIL - PREDRAČUN
Vsako naročilo ali sprejetje naše ponudbe potrdimo v obliki predračuna.

DOBAVA
Dobava poteka načeloma iz našega skladišča. Pošiljamo in pakiramo po najboljši presoji. Poškodbe blaga pri transportu kupec rešuje s transporterjem (hitra dostava, pošta, železnica, itd.). Stroške pošiljanja zaračunavamo posebej. Za obračun so merodajni naši podatki o količini in teži. Brezplačna dostava v Sloveniji za naročilo nad vrednostjo 500,00€ vrednosti blaga.

DOBAVNI ROK
Načeloma je rok dobave po dogovoru. V primeru, da naročenega blaga ne uspemo izdobaviti v dogovorjenem roku, velja dodatni rok po 105. členu OZ.

REKLAMACIJE
Reklamacije upoštevamo v roku 8 dni po prejemu blaga, samo s priloženim reklamacijskim zapisnikom. Reklamacijo lahko tudi zavrnemo, če ugotovimo, da so bili reklamirani artikli poškodovani po naši odpremi. Reklamacijo za blago, ki ni bilo naročeno na osnovi vzorca, upoštevamo samo, če je prišlo do bistvene napake pri izdelavi artikla. Reklamacijo za blago, ki smo ga za kupca tudi potiskali, upoštevamo kot navadno blago. Ne sprejemamo pa reklamacij, čeprav upravičenih, za blago, ki ga je kupec dotiskal sam.

TISK
Predogled tiska, vezenja, gravure, itd vršimo samo v primeru potrditve naročila blaga. Predloge za dodelavo (tisk, gravura, vezenje, itd), sprejemamo samo v vektorski obliki programov z naslednjimi končnicami: CDR, AI, EPS, PDF, ipd. Pri tisku na artikle različnih barvnih podlag in materialov lahko pride do odstopanja barve tiska, za katere ne odgovarjamo. Vsako dodelavo, obdelavo ali spreminjanje poslanega logotipa zaračunamo glede na porabljen čas (40,00 €/uro).

VZORCI
Pri naročilu vzorcev do 100,00 € zaračunavamo dodatnih 10,00 € in stroške pošiljanja.

ROK PLAČILA - POPUSTI
Rok plačila je največ 30 dni. Za plačilo blaga po predračunu priznamo 3% popusta. Za zamujeno plačilo zaračunavamo z zakonom določene zamudne obresti. Popusti za storitve (tisk in podobno) ne veljajo. Dobavljeno blago ostaja naša last dokler ni v celoti plačano.

SODNA PRISTOJNOST
Vse spore rešujemo sporazumno, če to ni možno, je pristojno Gospodarsko sodišče v Ljubljani.